Du Öppnar min Värld


Min underbara systerson som är så härlig å ja har saknat honom så mycket.

Ikväll blev det kalas hos mamma. För lille pappi fyller år. (nte min riktiga men iaf)
Vi va några stycken å det va trevligt. Jag fick även prata med min underbara mormor som ja saknat jätte mycket. vi har inte sätts sen januari å det är katastrof. Jag undrar verkligen vart tiden tar vägen. Ja måste verkligen ta mig tid å gå dit någon dag så ja får prata lite med mormor å morfar. Dom börjar bli väldigt gamla det märktes.

Fick även träffa min systerson som är en härlig prick. Åh va ja tycker om honom. Det finns så mycket i den lilla kroppen. Härligt!!

I morgon blir det en sväng till Norrköping me tjejerna. Ska bli trevligt. Så nu ska ja sova. Blir ingen sovmorgon denna lördag heller ;) Ska försöka å inte försova mig denna gång iaf ;)

♥♥
Ps. Lurades lite på Fejjan att ja va i ett förhållande. Det va faktiskt en del som trodde på det.. hahha Ds.


2011-04-01 | 22:27:48 | Festligheter | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback