FredagsKaka



Idag var de min tur och ha med Fredagsfika till jobbet.
Det vart  Cupe Cakes. Vart lyckat å himla goda =)

Efter jobbet träffa ja pappa. Vi satte oss i solen å pratade. Senare åkte vi (i var sin bil) till pappas sambos jobb å hjälpte tilll med plockning av varor och stänging.
 Det va trevligt å träffa pappa. det va länge sen vi sågs bara han å jag.
Jag Älskar min pappa väldigt mycket fast det blir fel ibland...

Nu sitter jag och kollar på dom två sista avsnitten av Skilda världar Boxen.
 Japp jag har inget liv  när ja är redan är klar med den boxen på fem skivor/8 avsnitt i varje sen i måndags. haha!!



2011-04-29 | 21:30:47 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback