Vardagen är tillbaka.


Trött tjej...

Då har det dragit igång igen. Första dagen på jobbet igen. Känns underbart. Har inte haft någon jobbångest alls det är ju ett plus på att man älskar sitt jobb =)

I helgen har det varit fullrulle morgon till kväll. (fredag-lördag)
Det har varit musikfestival och där har ja fått va med och jobbat. Stå i bar,servering,entren och städning.
Träffat massor av härliga människor, Alla är så himla glad. varenda minut har varit inplanerad.

I Söndags åkte ja hem skapligt för att göra mig snabbt iordning och sen vidare på en överasknings fest till min moster som stänger sin butik efter 14år och tar pension.
Det vart en helt fantastisk dag men skratt och tårar många kramar och en massor av släkt,vänner och kunder.
Kvällen sluta hos MR X. ♥

Nu vet ni lite om min härliga helg jag haft. =)
Nu blir det slapp resten av kvällen i soffan och sova tidigt.
Ha det gott ♥


2011-08-22 | 20:08:54 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback