30 December 2011



Så Näst sista dan på detta år Har jag umgåts med min fina syster och prins.
Jag och Prinsen (läs JAG) Byggde ihop en bilbana med Blixeten. Mycket pilljobb så det vart en liten bana sen orka inte min tumme längre =)  Medan vi gjorde det tog min syster hand om min Phone som behövdes en fin behandling. Nu går det hel fint igen med massor nya grejer som ja missat väldigt länge ;)

Vi gick iväg en sväng till Mamma å gav dom några Nyårskramar.
Nu ligger jag i soffan propmätt med Lax och pasta i magen. sååå gott!!

Bäst och börja packa!! Stockholm Here we come!! ♥♥

Ps. Kommer upp ett till inlägg om året som gått Ds.


2011-12-30 | 18:28:00 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback