Året 2011 Mars.



Mars blev en liten minisemester månad.
Vi packa in oss 4 tjejer i en bil och mot Ullared. Där vi hyrde stuga och sov över så vi fick en extra dag på det underbara varuhuset. Vi käka gott på kvällen sen vart det melodifestival final.
När vi skulle se på tvn så fanns det inga kanaler. Så det blev lite panik. (Ialla fall för mig som bara MÅSTE se finalen ;) Men efter en kanalsökning och så ställde vi den i hyllan i en garderob så kunde vi se Eric Saade vinna. Det va en riktigt härlig helg med MÅÅNGA Gula kassar hem =)

Resa nr 2 Stockholm


Jag och min B1 tog bussen upp till vår favorit stad en härlig soligdag och strosa runt i affärer.
Det Bästa under denna resa vad att jag försov mig och vakna 10 minuter innan bussen skulle gå.
Herregud det vart fart på Andersson. Som tur va hade jag redan packat. Så jag kasta på mig kläderna, skorna i handen och hoppa in i bilen. Herregud!! som tur vad kom bussen försent så jag kunde andas ut.

 Men det är inte riktigt allt.. När vi gick runt där på NK börja det tjuta lustigt när vi gick ut ur affärerna. Vi tänkte inte mer på det utan när vi gick in på Zara så tjöt det ännu en gång och det var JAG som det tjöt om. Vi kolla igenom kläderna i påsarna, i väskan jag hade med mig men ändå så hitta vi inget och till slut så fick vi gå fast det tjöt när vi gick ut. Sen vågade inte jag gå in mer i någon affärer utan vi strosa utanför och sen tillbaka till bussen.

När jag väl kom hem sen testa jag en jeanskjol jag köpt på H&M När jag stoppa händerna i fickorna satt det inte en utan TVÅ larm kvar. Det är inte underligt att det tjöt om mig när jag gick runt i affärerna. Det vart en konstigt men ändå bra resa. ;)  hur jag fick bort dom är en annan historia.. =)



2011-12-30 | 18:59:54 | Året 2011 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback