Fredagskvällen..


Igår såg man ut så här..

Det vart en trevlig fredagkväll. Jag hade en dejt med min bästa vän.
Det vart några funderingar och lyckoönskningar på fejjan när ja skrev att ja skulle på dejt.
Nää ingen kille här. Känner inte för att dejta någon ny för tillfället.
det senaste har tagit väldigt hårt på mig och det läker fortfarande.
Även fast ensamheten hälsar på ibland.

Igår iaf åt jag och bästis Tapas. Så himla gott med massor av olika små rätter och man blir ju så mätt.
vi tog en sväng till Maxi efteråt kolla lite köpte mig nåt till julklappsspelet med tjejerna
Sen blev det glass framför resultatet på idol. Kul att en tjej vann men jag heja på Robin. Gjort sen första början men vill han så tror jag han kan komma långt ändå.

Just det skulle ta kort på mitt nya mobilfodral jag fått men min kamera paja linsen åker inte in utan den har fasnat. den är ju säkert fem år gamal så jag får ta och spara mig till en ny. Vill gärna ha en bra liten systemkamera så ja kan ta fina bilder.

Idag då lördag. Vart super sen frukost och nu vet ja inte om ja ska ligga kvar i soffan med min onepice eller om jag ska gå ut och gå eller om ja ska ta tåget in till storstan och köpa dom sista julkapparna.
Det blir som det blir Ha en härlig Lördag.


2011-12-10 | 13:42:09 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback