Syster Med Familj julfirandet och något annat...







Vi hade ett par mysiga timmar med underbart god mat, massor av mys med prinsen och pinsessan, öppna paket och massor prat och skratt. Prinsessan titta på mig med sina stora fina ögon och gav kommentaren:
-Vad rufsig du är!!
 Jag kunde inte hålla mig för skratt. jag hade inte direkt orkat göra nåt med mig själv idag så på nåt sätt såg ja väl lite rufsig ut.. hihi.. Underbart!
♥♥♥ Älskar er♥♥♥

Efter åt smög jag iväg hem lämna mina paket och köpte med mig lite mat och hamna hos mina gamla hjärte vän. Kan verkligen inte leva utan den personen. Lika arg och irriterad kan jag va på personen lika glad och mysigt tycker jag det är och umgås.. Konstigt de där..  
Vi drog igång ett parti Wordfeud och nu är jag helt fast. Spelar med fyra stycken just nu. Himla roligt är det.

IMorgon är det dax för en rearunda. Hoppas komma hem med många påsar av olika slags jeans.
 Det BEHÖVS verkligen..

Kärlek till er.. ♥


2011-12-26 | 23:10:09 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback