.....



Jag vill ha livsglädjen tillbaka. Jag vill tycka om att göra grejer jag vill känna mig glad å levande.
Just nu känner jag mig som en sur tant.. Jag vill inte må så här å ja bara känner att ja vet fan inte hur ja ska komma ur det.
Det kvittar om ska göra så mycket roligt framöver. Jag vill va glad å ha roligt NU!!
Även fast de är vardag vill ja känna mig glad.

Jag vill verkligen försöka komma mig ur detta. Känna mig levande igen.
Men hur?? vet inte....


2011-02-21 | 20:40:30 | Tankar | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» syster

Skriv upp 5 saker varje kväll som du är tacksam eller glad för under dagen. Då blir de lättare att se dom små fina och positiva sakerna i vardagen <3

2011-02-22 // 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback