Whatever....



I morse skrev ja ett inlägg men när ja va färdig tryckte ja på nåt så allt försvann.
Då kom det rätt många ord ur Fröken Andersson kan ja säga.. haha
Sen när ja väl va på väg till jobbet så kom jag på när ja gick å tänkte på mitt mående
FAN ja skulle ju på möte idag. Det börja för 40 minuter sen.
Så de va bara kasta sig på telefonen å ringa å be så mycket om ursäkt.
Det fanns verkligen inte i min värld att gå dit i morse.
skämdes som en hund gjorde ja också..

Nu har jag ialla fall tagit helg. sitter å väntar på bästis vi ska ta en sväng till Donken å Sitta å prata lite skit..
hihi i morgon blir de fullt på schemat. ska bli himla kul Lördag. Ska bara inte glömma nåt på vägen.. haha

Man kan aldrig sluta förvånas över vissa.


Ha en härlig Fredagkväll!!




2011-02-18 | 17:34:45 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback