11 Januari 2011

Hello!! ♥

Här är allt bra förutom att ja har ont i ena skinkan haha.
Ja drog i riktigt ordentligt vid station när ja skulle hem från jobbet i dag. ja skrek rakt ut så de måste va många som små skratta åt mig sen såg mig halta iväg till tåget. De gör fortfarande himla ont när ja sitter på viss sätt å när ja går. Hoppas att de inte gör för ont i morgon då kommer jag väl inte kuna gå, blå kommer ja ju va iaf haha ;)



Har umgåts med min B1 ikväll. Vi åt god mat kolla lite på Sex and the city 2 å snackat som vanligt.
Vi synda idag med. Men de måste man väl få ibland fast man inte ska ;)

Sitter å små kollar på resten av SATC men funderar på å sova. sängen ser rätt skön ut =)

Ha de gott!! 
 

Såg lampan tänd i taket,Hjärtat stanna en sekund å tårar föll inombords.
Saknar dom små stunderna vi hade... ♥


2011-01-11 | 21:39:38 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback