23 Januari 2011

Hej hopp och Förlåååt!!!!

Mitt internet har ballat ur nu igen. Ska ringa till himla Tele2 någon dag å fråga vad ja ska göra.
Så därför är det väldigt dåligt bloggandet här just nu.
dagarna går fort å känslorna också ;)

Ifredags vart de bio å kina mat. Vi såg Love And other drugs. Den va bra mycket känslor på en å samma gång. Rolig och värd å se =)

Nu sitter ja hos min B1. Vi har varit ute en timma å gått.
Nu slappas de i soffan me en colaburk å första tzaziki filmen. Mys!!

Så nu vet ni lite vad som händer..
Veckan är full av grejer allt från jobb till möten å aktiviteter.

Nu ska sluta babbla å umgås me härlig vän plus en härlig film.


Stor Kraam


2011-01-23 | 16:25:40 | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Tele2

Hej Mina ord från hjärtat,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderaratt du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-25 // 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback