love..

Tur att ja har mina underbara vänner å en underbar mamma och syster som finns där för mig.
Idag har de varit bättre men har bara legat under täcket å tittat på Sex and the city avsnitt.

Har gråtit en skvätt då å då. Å mest när ja har pratat med några.
men nu känns hjärtat lite lättare. men ska ändå gör nåt åt de.
för egetligen känns de inte som ja ska behöva må dåligt pga hur mitt liv ser ut.
men ja har samlat på mig en hel del i ryggsäcken ett tag å nu är den rätt full så nu är de dax å plocka ur de mesta ur det..

Skönt att man kan själv säga att man behöver hjälp.

Har lets dance i bakgrunden när ja läser igenom dagens bloggar å allt annat man ska kolla igenom ;)
Bagge är så klart favoriten denna gång med. får gåshud när han tar sina danssteg. underbart =)

Vi hör igen..

Kraam


2011-01-14 | 21:16:17 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback