Min favorit Plats.

Dax för listan igen.

Jag kan inte välja något speciellt som min favorit plats.
Men ett ställe ja verkligen gillar å va Är där min bästis stuga är. Det är ett fantastiskt litet ställe bredvid vattnet. väldigt nära hemifrån men ändå känns de som helt annastans när man väl kommer dit 
Min bästis har en egen liten stuga. Där myser vi ihop oss med stora madrasser på golvet å sitter ute på kvällarna å tittar ut över vattet. Det är så himla mysigt där. Jag sover som bäst där på sommaren man hör vågorna å tysnaden härligt.

Tyvärr ska ja böna å be om å få komma dit på helgerna nästa sommar med.
Dra ner rutorna på bilen. höja musiken å dra iväg på dom krokiga vägarna där folk kör som dårar. (som man själv gör efter man åkt dit några gånger under sommarens härliga veckor ) =)

Jag är så glad att min bästis med familj är så hjärtliga. Ibland känner ja mig som en liten familjemedlem =)



Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Det här hade ja på mig idag!!
Dag 3 – Min favoritplats.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – min STÖRSTA Kärlek
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Mina föräldrar.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick


2011-01-28 | 20:01:42 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Phil224

Great site, keep up the good work!

2011-05-27 // 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback