Tillbaka igen....

Ikväll har ja äntligen fått internet på datorn igen.
Efter 30 minuter i telefon med en Tele2 kille så funka allt som de skulle igen.
Jag är nöjd och glad att äntligen får ha min dator i knät igen ;)

Jag är så himla trött så ja måste krypa ner nu. Halva samtalet med min B1 bestod av gäspningar haha
så tillslut vart de en stark kommentar GÅ Å SOV MED DIG NU!!!

Så det är nog bäst att ja kryper ner i morgon är det efterlängtad fredag. =)
Skönt att klarat en vecka till fast de går upp å ner hela tiden.. Jobbigt men de är skönt att ja fått en tid.

Lovar att ja ska ta tag i min lista ja håller på med. Jag har fasnat på nästa.
Min favoritplats. jag tänker å tänker men ska allt knäcka detta å komma med nåt bra svar =)

Sov gott




2011-01-27 | 21:50:30 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback