Ha varje minut inplanerad..



Lycktor från tjejerna.
 Lördag har bara flygit iväg. Börja med en låång sovmorgon och sen iväg och klippa mig.
Vart super nöjd med håret. Hela eftermiddan gick åt att städa och laga mat osv tills tjejerna kom på lite tjejkväll.
Melodifestivalen drog igång och det va en okej första delfinal. Loreen va riktigt grym sen gilla jag Afrodite men va händer där. Det va verkligen en schlagerlåt och programledarna va gryma. Lite singstar sjungande på det och nu ligger jag ner bäddad med lite huvudvärk efter några glas vin. Men trevligt det va det..

Det verkar som jag får ha mitt täcke för mig själv ikväll med. =/

Sov gott. ♥




2012-02-05 | 00:18:47 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback