Årets 2011 fortsättning...

Tar och sammanfattar dom sista månaderna lite ihop grojsat ;)




Juni  Firades midsommar i bästis stuga. Jag jobbade en hel del.
Men hann även med att umgås med mina fina nära och kära och äta massor av jordgubbar.

 

Juli  va en härlig månad med Diggilo i Eksjö, Fiska (döda en med spade) satt på en liten kulle av mosa och plocka bär mitt ute i skogen, Mys besök i Söderköping med min mamma och så vart jag ägare för första gången av två Converse skor direkt från USA.

 

Augusti  Jobba jag det sista sen fick jag två veckor semester.
Mamma, Jag, syster, prins åkte till Astrid Lindgrens Värld. En riktigt härlig dag där vi fick uppleva massor av roliga grejer. Syrran och jag fick två biljetter till Takida i Linköping bara några timmar innan det började. Kunde inte missa den chansen. det blev vår fjärde gång vi fick se dom tillsammans och hade en toppen kväll. 
Prinsen fyllde fem år och vi hade även överaskningsfest till moster för hon stängde igen sin affär efter 14 år. 
Jag börja umgås med min gamla hjärtevän.


  
September. Kärlekens månad.
 Jag fick åkta till Halmsdag med familjen. Det va en häftig och känslosam helg.
Jag var även lite(mycket) små kär också. Vi va på massor av härliga äventyr tillsammans.

 

Oktober. Är födelsedagens månad. Både jag , syrran och mamma fyller år.
Jag i början på månaden. Hade en jätte mysig födelsedag med syster plus familj och mamma. Det blev även middag med tjejegänget.  Vi gick även och såg det hysteriska showen Ladies Night. Love It. Man blir helt galen av alla heta män på scenen ;) Vi Hade även släkt träff. Alla kvinnor i släkten träffas och umgås. det är faktiskt 20 årsgräns (fniss) Jag och bästis tog oss en helg i Stockholm. Sa upp min lägenhet och ska ibörjan på nästa år flytta till större. Det tog även slut med min hjärtevän

 
N
ovember. Första helgen i november tog jag och min syster med våran mamma på en spa helg. Super mysigt.
Jag och tjejerna gick Årets vinterljus,mycket häftigt. Jag va även mycket sjuk.

 
December. Tog jag mig i kragen och skaffa mig nya bågar. Mycket nöjd. Fira även jul på många olika ställen under några dar. Fick lång ledig till 9 Januari. Fick även den härliga nyheten att jag får fortsätta på jobbet till Midsommar.  Fira Nyårsafton i ett härligt Stockholm.


2012-01-01 | 17:44:09 | Året 2011 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback