Har ingenaning om vad jag ska skriva för rubrik..



Har varit hemma i dag också med en mycket bättre mage. Det har blivit slapp framför tre filmer och nu kollar man på Adam Live. Så himla roligt program. Så roligt när det är så avslappnat och det blir som det blir. Mer än så har dagen inte varit.

I morgon är det studiedag på jobbet så jag ska vara med på en föreläsning sen blir det och umgås några timmar med min fina mamma.
Ska skicka iväg ett sms och se om jag kan få en kort lite sällskap är lite små uttråkad just nu..
Annars blir det Sveriges Mästerkock med dipp, morötter och gurka. ♥


2012-01-25 | 19:41:54 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback