Måndag igen...



Då va första arbetsdagen på denna nya vecka gjord. Jag är super trött.. Usch jag får sitta vid mitt fina Matbord för i soffan vågar jag inte då kommer jag somna på en gång. Min fina mamma är på väg hit vi ska sätta upp min nya inköpta lampa som ska va över matbord. Ska även laga lite mat till jobbet med. Är sugen på både det ena och andra så får se vad det blir.  

Fortsätter mitt diggande av låtar från Spotify för att hålla mig vaken.
Favoriter just nu :
1.Super Bass - Nicki Minaj
2.Stronger (What doesn´t kill you) - Kelly Clarkson
3.Flickan och Kråkan - Timbuktu
Och massor mera..

Ha en fin måndag kväll ♥


2012-01-23 | 17:46:59 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback