Ett nytt härligt äventyr..

 
Jag och min B1 tog en trip till söderköping och smultronstället.
Men först tog vi en liten omväg till Ingelsta köpcentrum och Lager 157.
Det blev en påse med två klänningar med hem. En lång och en kort.
Vi åt även bästa pizzan ever på Pizza Hut. Tio gånger bättre än Stockholm.
 
Sen tog vi oss till Söderköping. Det va några fler än bara vi där.
Vi stod i 45 minuter innan vi kom in och fick ta (denna gång rätt snabbt beslut) bestämma sig över alla läckerheter blev det en Mexicana för mig.
 
 
Så tog vi trippen hem efter en mycket trevlig dag med många skratt, några plagg rikare och mycket glass och pizza i magen. Jag älskar verkligen äventyr. ♥

2012-07-29 | 10:41:40 | Resa/utflykt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback