Tankar..

Ligger å vänder å vrider på mig. Tankarna snurrar och besvikelse känslan är stor. Förstår inte varför jag låter vissa människor behandla mig som dom gör. Man ger å ställer upp å till slut får man inget tillbaka. Jag vet att det kommer ta en dag sen är allt som vanligt igen. Jag vill inte det. Jag vill att man ska va ärlig mot mig och säga som det är. Fast det gör säkert skit ont så går det över jag vet det. Att leka runt med folk känslor är bara svaghet att inte kunna va ärlig och säga vad man tycker. Skrattar bort det och går vidare...
Tänk om ja bara kunde lägga mina känslor åt sidan å leva mitt liv utan.. Men det tusan inte lätt!!!


2012-03-01 | 22:43:01 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback