Tweet



Bild lånad HÄR 

Idag har en vacker liten dam lämnat oss och blivit en ängel.
Efter massor annat innan det samtalet så gick verkligen luften ur mig och jag orka verkligen inte göra annat än och bara va idag. Jag blev hel tom verkligen.

Nu hoppas jag verkligen att det kommer bli lite mer posetiva inlägg än vad det varit det senaste tiden. Förstår att det riktigt tråkigt och läsa. Hoppas det kommer bli lite ljusare i livet nu efter allt.

Funderade på följande. Därför jag la dit bilden. Om man ska börja twittra??
Har varit sugen på det länge men jag har inte riktigt tagit ett beslut om jag ska eller inte.

Det är torsdag och jag väntar på


2012-03-08 | 19:23:37 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback